Visitors

Saturday, April 2, 2011

Laptop Apple baru ku..feewwiiit!!!













Terbaek wook!!..itu jerlah yang aku mampu lafazkan bila nampak org guna laptop Apple.x kisahlah Mac Book ke, Mac Book Pro ke, Mac Book Pro Air ker.Sebab bagi aku hanya org berduit saja yg mampu memiliki gadget mcm tu.Kalau ada iPhone ..lagilah malatop adik kakok!!
Lepas satu -satu member aku tukar laptop ke jenama Apple..Ini x boleh jadi!!!.tercabar kelakian aku beb!!..Dan pada masa yang sama aku mula merasa rendah diri ( sebab guna laptop Acer cikai jer).













Gambar kiri tu semua member2 satu batch dengan aku.Majoriti diorang sekarang guna laptop Apple!!!.Gambar sebelah kanan tu member aku gak..tgklah laptop dier tu jenis apa..mantop!!
Nafsu aku untuk memiliki Mac Book Pro semakin meluap-luap jadinya!!
( untuk mengatasi inferiority complex aku ni)..kui..kui


Ni lah laptop aku skrg.Jenis cokia jer..Acer.Aku pun dah x bernafsu tgk laptop aku ni.Addooi..sakit mata aku.Tapi paham2 jerla,,laptop Apple bukan murah.Paling kurang kena ada rm4k.Ok lah..aku try usha dulu kat kedai komputer 2nd hand.Why 2nd hand? tak kisahlah beb janji ada lambang Apple .So,baru aku setaraf dengan member2 aku ye tak? kat mana nak cari ek?..Haaa!!!kat Mydin kubang kerian kan ada kedai komputer.Mana tahu nasib aku..

Sah!!!memang ada bende yang aku cari kat Mydin.Wow..serius beb.Rasa best sangat macam di syurga rasanya.Sekarang aku dah setaraf dengan Hairul, Yany ,Kak Jid , Kak Maznah & Kak Sakinah (sila rujuk gambar di atas kiri).Malam tu aku tak dapat tidur malam beb..tak sangka harapan aku utk memiliki laptop Apple tercapai jua akhirnya.Ni gambarnya:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Taraaa!! Laptop Apple ku!! Apple Fuji ( ni yang cari kt Mydin ni he..he.) lagi uols!! mana nak cari kan



p/s:Inferiority Complex ini adalah rekaan semata2.he..he.

2 comments:

  1. damnnnnnnnnnn!!! ingat betul-betul tadi baru nak congratulate >_< oh ya, Dr Hisham. Tumpang nak letak gambar ni di blog saya. Sankyu sankyu.

    ReplyDelete