Visitors

Tuesday, October 19, 2010

Staf:Kuli ,orang suruhan atau...


Salam..aku bukan nak promote mek2 kat atas tu,apatah lagi carikan jodoh utk diorang..all are taken!! . Diorang ni staf aku kat tempat kejer.
Bagi aku , staf bawahan adalah suatu "entiti' yang amat penting dalam sesuatu organisasi.Diorang perlukan layanan yang sepatutnya..bukan terlalu baik.Juga bukan terlalu kejam.Diorang ni pelaksana apa yang dirancang.Bos tahu mengarah jer .Banyak juga aku jumpa di mana staf bawahan dianggap sebagai kuli , sampai terlambat buat kopi untuk bos pun kena marah!!
Aku harap bila dah jadi bos nanti ( kalau ada rezeki ) , aku jadi seorang bos yg baik...walaupun bukan baik sangat..
Anak buaya menari nari,
Sampai patah gigi,
Tanpa kamu siapalah kami ,
Kamilah si sang penilai SKT ,

No comments:

Post a Comment